Motorgenerátory
Řada S5 – motory stupně 5
Nové generátorové soupravy S5 obsahují nejrůznější konstrukční a inovační prvky, které z nich činí jeden z technologicky nejvyspělejších produktů na evropském trhu. Společnost HIMOINSA oznamuje uvedení nové řady generátorů S5, které jsou vybaveny motory odpovídajícími přísným normám S5. Tato inovace představuje významný krok vpřed v našem závazku k ochraně životního prostředí a udržitelnosti v energetickém sektoru.
motorgenerátory
Nový standard pro budoucnost
Motory Stage V, které jsou srdcem našich nových generátorů, přinášejí významnou redukci emisí znečišťujících látek, jako jsou oxidy dusíku (NOx), uhlovodíky (HC), a pevné částice (PM). Tato pokročilá technologie umožňuje vytvářet generátory, které nejenže poskytují vynikající výkon, ale zároveň jsou šetrnější k přírodě. S5 představuje nový standard, který je nezbytný pro ochranu našeho klimatu a zdraví obyvatelstva, a HIMOINSA je hrdá na to, že může být součástí tohoto pozitivního posunu.
O krok blíže k našemu závazku k ochraně životního prostředí
Důvěra v dodavatele
Společnost HIMOINSA nabízí širokou řadu dieselových a plynových motorgenerátorů s motory Stage V. Která se zaměřuje na respekt k životnímu prostředí a snižování ekologického dopadu.
Ekologické normy a předpisy
Generátory HIMOINSA splňují směrnici RoHS2, čímž omezují znečišťující látky v elektronických zařízeních na evropském trhu. Díky spolupráci s motory Yanmar, FPT a Scania generátory snižují emise škodlivých látek až o 90 %
Výkon a skvělá efektivita
Řada S5, s výkonovým rozsahem od 9 do 550 kVA, se zaměřuje na údržbu, trvanlivost a nízkou spotřebu paliva. Díky precizně navrženým řídicím jednotkám je jedním z nejkonkurenceschopnějších produktů v sektoru pronájmu.
Kompaktní a inovativní design
Generátory integrují systémy pro snížení emisí a nádrž AdBlue v robustním krytu. Zahrnují zesílené šasi pro snadnou manipulaci a záchytnou vanu na motorové kapaliny, což zajišťuje jejich bezpečný provoz.
motorgenerátory
Široká nabídka pro různé potřeby
Řada generátorů S5 nabízí široké spektrum výkonových kategorií, které se pohybují od 9 kVA až do 550 kVA. To umožňuje jejich nasazení v různých oblastech, od náročných průmyslových aplikací až po flexibilní mobilní řešení. Generátory jsou navrženy s důrazem na snadnou údržbu, dlouhou životnost a optimalizované provozní náklady, což z nich činí ideální volbu pro firmy hledající spolehlivý a efektivní zdroj energie. Kromě toho je jejich flexibilita a modularita činí skvělou investicí do budoucnosti.
Nový ovládací a napájecí panel
Minimalizuje emise hluku
Panel je izolován od strojovny, takže při manipulaci s řídicí jednotkou není vystaven hluku.
Zajištění snadné přepravy
Nová konstrukce optimalizovala umístění zvedacích bodů; jediný bod je nahrazen dvěma bočními deskami s různými podélně rozmístěnými body, které stabilizují zvedání elektrocentrály. Kromě toho byla zachována oje a přístupy pro vysokozdvižný vozík.
Přístupnost a zmenšení prostoru.
Obvyklá elektrická zásuvka je nahrazena nižší, což omezuje celkovou plochu elektrocentrály a zlepšuje přístup v případě potřeby jakékoliv manipulace.
01. Výfukové plyny. Po účinném spalování nafty díky elektronicky řízenému motoru a systému vstřikování common rail vycházejí z motoru ještě neupravené, ale již se sníženou úrovní emisí výfukové plyny.
02. DOC | Diesel Oxidation Catalytic. DOC snižuje množství CO a zvyšuje procento NO2 vstupujícího do SCR, který urychluje proces přeměny NOx na neškodný dusík a vodu.
03. Nádrž na adblue. Přibližná spotřeba nádrže AdBlue je asi 10 % spotřeby nafty. Koncentrace AdBlue je 32,5 % močoviny, zbytek tvoří voda. Nádrž na močovinu je vyhřívaná, aby močovina nezamrzla.
04. Míchadlo. Podílí se na procesu tvorby čpavku z reduktoru (AdBlue). Směšovač se skládá ze vstřikovače, kde AdBlue vstupuje do výfukového systému.
05. DPF | Filtr pevných částic. filtr, který zabraňuje výstupu nespálených pevných částic a popílku z nafty. Odstranění těchto pevných částic příznivě ovlivňuje emise a snižuje spotřebu nafty.
06. SCR | Selektivní katalytický reaktor. Technologie regulace emisí, která pomocí katalyzátoru a plynného reduktoru přeměňuje oxid dusíku (NOx) na molekulární dusík (N2) a vodu (H2O).
07. Výstup výfukových plynů. Výfukové plyny jsou monitorovány řídicí jednotkou v průběhu celého procesu snižování emisí, čímž naše generátorové soupravy splňují emisní limity Euro Stage V za všech pracovních podmínek.
01. DPF – pomocné zařízení pro regeneraci (škrticí ventil sání). Teplota motoru se zvyšuje pomocí sacího ventilu.
02. EGR – recirkulace výfukových plynů. Přesměruje část výfukových plynů do spalovacího prostoru, aby se zajistilo jejich lepší spalování, a tím se snížilo množství NOx.
03. Elektronické vstřikování Common Rail. Zajišťuje účinnější spalování a snižuje množství nespálené nafty a pevných částic NOx.
04. Paket pro následnou úpravu.
A. DOC -Diesel oxidation catalytic.
B. DPF – filtr pevných částic.
C. Tlumič hluku.